Hayır hocam eskisi ile yaptım. Sonradan aklıma geldi benimde sıfır ile kurmak ama şu anda tek hesap açıkken silersem tekrar giriş yapamayacağım diye yapmadım
En son yeni bi icloud ile kurulum yaparsanız olacaktır, bendede hesaplarım açık şu an ondan biraz daha bekliyorum sıfırlamayı