vadiyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sql.zip şeklinde CPanel üzerinden yüklemeyi dener misiniz? Backup kısmından
hocam mariaDB ve nngix sürümündenmiş. sorunu zorda olsa bulup hallettik. tşk ler yardım ve destek için.