Yaklaşık 3 yıldır kahve bağımlısıyım

Geçen hafta makina aldım. 3 Yıldır evde french press ile iş yerinde de makinadan içiyodum. Çok fark var bence lezzette. Ha ama ben çok sıkı bi içici değilim, hanımdan da korkuma makina konusunda hiçbir baskı yapamam diyorsanız bi tık pahalıya kaçıp iyi bi şey alıp french pressin dibine geldiğinizde Türk kahvesi içer gibi ağzınıza telve gelmesini engelleyebilirsiniz. Migrostan falan çok aldım french press ama çok kalitesiz. Ya kırılıyo ya iyi süzmüyo vs.
Öneriniz var mı?
Makine ve french press ikisi içinde? mesela makineyi ne aldınız siz tiryakisiniz baya araştırmışsınızdır
kahveyi nereden alıyorsunuz.
Hazır tiryakisini bulmuşken sorayım