Ben kendi fikrimi sunacak olursam, şu an insanlar yasak kalktı ve sokağa çıkma yasağının olduğu zamanlar sayıların düşmesine aldanarak maskesiz geziyorlar.
10 kişiden 6-7'si maskesiz, bu bilinçsizlikle devam ederse 2. dalga gelecek...