Konu
geçinmek forumla olmaz
10-06-2020, 18:39:32
#13
CoolDad
Korona zamanında, R10 bana çok güzel bir ekmek kapısı oldu. Uzun vadede ve sadece forum ile geçim olur mu tartışılır.