oguzhaneser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana kalırsa ilk mail artık pasifleşmeye doğru gidiyor kurucu olan hesaplar daha önemli...
Iyi güzelde yarın öbür birşey oldu ve numaranı değiştirdin o zaman bu durumu nasıl halledeceksin bu halledilebilir birşey olmalı bence