Arkadaşlar elinde Rode NT USB Mikrofon olan ve satmak isteyen var mı? Fiyatlara bakıyorum bazı fırsatçılar o kadar yüksek yapmış ki... Gerçekten yazıklar olsun bu kadar da olmaz.