1995 den beri site işleri ile uğraşıyorum. O zamnlarda bile reklam sistemi vardı. 2000lerden beri adsense kullanıyorum. Sitemi sildim. Geri eklendim. Bir gün bile beklemedim. Bir başvuru yapıyorum bir gün bile beklemiyorum. Çünkü herşeyi kurallara uygun kullanıyorum. En ufak problem yaşamıyorum.