Konuyu çok uzatmadan emeğimin karşılığını almazsam konuyu açmayacağımı söylemiştim.

Bu sebeple sadece dinamik sub oluşturulmasını anlatıyorum. Diğer başlıklar için araştırma yapıp öğrenebilirsiniz.


sizde istediğiniz sub adıyla deneyebilirsiniz.