Adınıza sevindim Ömer hocam kısa süre sonra misafiriniz olacağım
Biz de 5-6 ay önce sizin gibi Tekirdağ'ın en lux rezistans'ına taşındık. Toplantı masası 1500 + 6 adet sandalye( adet 200 olmalıydı) + televizyon (2500) + 2/3 masa aldık zaten eski ofiste mevcut olanlardan aldık. Size tavsiyem ne kadar modern bir oturum olursa daha iyi olacak.
Herkesin kendine rahat özel masası olması bence bir ofisin en büyük artısıdır. Konforunuzu düşünerek hareket edin fakat fazlada değil

herkes işi gücü bırakıp goygoy yapar yoksa...
Yeni ofisiniz çok güzel bir konumda. Tebrik ederim. İmza atmasaydınız dublex bir ev tavsiye ederdim çünkü şuan ki yerden ne kadar memnun olsakta daha büyük ve rahat bir alan istiyor insan...
en güzel goygoyuda güven yapar ofiste
Konuya dönecek olursak Türkiye'de görüntü çok önemli malesef. Malesef diyorum çünkü işin kalitesinden çok insanların görünümü ofisi arabası telefonu vs. dikkat çekiyor.
Güvende bilir eski ofisimizde alamadığımız işleri yeni ofisteki görüntü sayesinde çok daha kolay alıyoruz.
2000 kira +500 aidat + 500 fatura bunlar sabit 600 700 muhasebeci Vergi algı olayları duruma göre karışık. Ofiste 4 kişi aylık 2000 3000 civarı yemek gideri.
Ofise seçeceğin mobilya artık kişisel zevkine bağlı 2000 liralık bir takım alsan yeterli bence. Bunun dışında bilgisayarınız vardır sanırım.