Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Savaşın genel mantığı zaten karşılıklı zor kullanarak almak değil mi?

Yazma amacınız buysa bunu yazmanın mantığı var mı? Ama bu zorla ile başlayan cümlenizi işgal anlamında kullanıyorsanız o zaman işin rengi değişir.
Savaşarak bir yeri ele geçirmek nedir?