Ufakta olsa ucundan yazılımdan anlıyorsan aslında bana yardımcı bir arkadaş lazımdı

After effectsde varmı?

PHP Siteleri panele bağlama gibi ufak tefek işler lazım olacak yazılımdan kastım bu
Yazılım bölümünü 3. Sınıfta bırakıp grafik tasarımı kazandım. Keşke anlasam yazılımdan