ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden yapıyorlar ki acaba?
Aklıma sizin dediğiniz gibi 1 yıl sonrası geliyor.
Güzel reklam oldu, Türkiye`de bile reklamını yaptık firmanın. Ödeme yöntemini değiştiremeyen kişilerden de kat be kat kar edeceklerdir.