En uyuz olduğum insan türleridir.
Ben elimden geldigince açıklayıcı ve yardımcı olmaya çalışırım insanlara.
ama şu son günlerde o kadar çok "şark kurnazı" türedi ki ,
istemsiz olarak tepkisel yaklaşıyorum.
-Python yazıyor musunuz ?
+ Evet yazıyorum...
- Hocam be bize basit bir kod lazım
+ Basitse ben yazmıyorum.
- Ya zaten o kadar da basit degil.
+ ilk cümle havada kaldı ?
- Ya hocam bizede mi ?
+ X günlük üyesin arkadaşım, hayatıma seninle ilk kez muhattap oluyorum. "Bizede mi " diyecek cesarete nereden eriştin yahu ?
gibi bir sürü örnek sıralayabilirim.
en iyisi HAK EDENE kısa cevaplar vermek.