Nezaketsizlik, saygısızlık başka bir şey değil. Bende mesleğim gereği diyaloglara giriyorum yahu olumlu olumsuz cevap ver yahu! Ne kadar zor olabilir?
Geçen gün iki kişiye imzalarindakk yazım hatasına denk geldim. Mesleki defermasyon diyelim. Pm ile belirttim ki guzel işler yapan kişiler. Birisi her döndü. Teşekkür ederim düzelttim dedi. Yetti. Diğeri düzeltmiş tek satır dönmedi.
Sanal ortam diye bizler de bot değiliz. Kanlı canlı bireyleriz. Nezaket öldürmez.