Pm istemek yasaklanmalı. Herkes açtığı konuda detaylı bilgi vermeli, bir şey merak ediliyorsa konu altına sorulmalı. Yönetimin bu olaya çözüm üretmesi gerekiyor. Adam konu açmış 30 kişi pm istemiş, mantıklı bulmuyorum.
Bence bu çok mantıklı, bende bi site satayım demiştim, belki 60 kişiye pm gönderdim 2 kişi felan geri dönüş yaptı, siteyi alan forum dışından birisi oldu