Dedem söylerdi eskiden ama yaş ilerledikçe daha da bi anlam değer kazandı bu söz bende. Herkesin bi derdi sıkıntısı var ama başkaları tarafından hemen çözüm üretilebiliyor. İnsanın başına gelmedikçe hiçbirşeyi anlayamıyorsun.

Öyle sizinle paylaşmak istedim bu sözü 😃