empati kurun !
Bir oyun gelistirdiniz, yuzbinlerce tl harcadiniz. Birileri gelip oyununuzun hilelerini baska bir yerde satisa cikartiyor ve hileyi alanlar normal oyunculari oyun oynamaktan bezdiriyor. Oyunun aktif oynayanlarin sayisi dusuyor ve boylece gelirler de duser. Siz ne yapardiniz, o hileleri dagitanlarin kazandigi parayi burunlarindan cikartmak icin elinden geleni yapmaz miydiniz?
Sordugun sorunun cevabi burda.
"Cok site var o zaman bende acayim, sorun olmaz herhalde " dusuncesi "cok hirsizlik oluyor ve kolay para kazanip yaklanmiyorlar" o zaman bende hirsizlik yapayim demekten farki yoktur.