desweep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Slider'ın nasıl gözükmesini istersiniz? Slider yerine ne koyabiliriz ya da? Düşüncelerinizi yazabilirseniz çok sevinirim gerçekten önemsiyorum, sonuçta kullanıcılar sayesinde büyütüyoruz




İletişime geçmiştik zaten hocam hatırlarsanız, adsense onayından sonra biraz düzenleme var onlardan sonra size yaptırmayı düşünüyorum zaten :P Olumlu düşünceleriniz için de ayrıca teşekkür ederim
Baya bir kişi temayı begenmiş hocam benim için değiştirmeyin,zaten başka slide yakışmaz gibi.Reklam ücretleri neler