linksiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazılarinız baya güzel.Site acıldıgında ilk önce slider bakarim.Ekranı kapladıgı için bende pek okuma istegi uyandırmıyor mesela.
Öncelikle düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Slider'ın nasıl gözükmesini istersiniz? Slider yerine ne koyabiliriz ya da? Düşüncelerinizi yazabilirseniz çok sevinirim gerçekten önemsiyorum, sonuçta kullanıcılar sayesinde büyütüyoruz



humpyers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pagespeed değerleriniz çok düşük buradaki çalışmayı tavsiye ediyorum https://www.r10.net/wordpress-seo-gu...nra-odeme.html

Şaka bi yana hayırlı olsun, sitenizi beğendim ilgilimi çeken konular var, Bol hitler
İletişime geçmiştik zaten hocam hatırlarsanız, adsense onayından sonra biraz düzenleme var onlardan sonra size yaptırmayı düşünüyorum zaten :P Olumlu düşünceleriniz için de ayrıca teşekkür ederim