yazılarinız baya güzel.Site acıldıgında ilk önce slider bakarim.Ekranı kapladıgı için bende pek okuma istegi uyandırmıyor mesela.
Öncelikle düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Slider'ın nasıl gözükmesini istersiniz? Slider yerine ne koyabiliriz ya da? Düşüncelerinizi yazabilirseniz çok sevinirim gerçekten önemsiyorum, sonuçta kullanıcılar sayesinde büyütüyoruz

İletişime geçmiştik zaten hocam hatırlarsanız, adsense onayından sonra biraz düzenleme var onlardan sonra size yaptırmayı düşünüyorum zaten :P Olumlu düşünceleriniz için de ayrıca teşekkür ederim