SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 2-3 ay sonra banka hesabı açtıracağım adıma staj maaşı için (reşit değilim). Daha önce staj yapmış birileri var mı bir şeyler öğrenmek istiyorum.
Öğrenci belgesi ile gidince para alınmıyormuş yazıyorlar internette. Birde mesela benim reşit olmadan çıkaracağım banka hesabından EFT/Havale yapabilir miyim?
Mesela elimde 3K var onu bankaya yatırsam, ilerleyen zamanda 1 günde çekebilir miyim?

Bilgisi olanlar cevaplarsa sevinirim.
17 yaşımda staj nedeni ile banka hesabı açmam gerekmişti. Zaten reşit olmadığım için direkt öğrenci statüsünde işlediklerini biliyorum, daha sonra aynı bankadan hesap açan arkadaşlarımdan bile işlem ücreti alınırken yıllar geçti hâlâ hiçbir işlem ücreti vermiyorum.

Tüm banka hesapları gibi sizde Havale/EFT yapabilirsiniz böyle bir kısıtlama yoktu.

Paranızı çekme konusu ise para çekme limitiniz ile ilgilidir, bankanıza danışarak veya mobil şubeden çekim limitinze bakarak kontrol edebilirsiniz. Standart limitlerde olacaktır yaşınıza özel bir kısıtlama olmaz.