Cehalet kötü bir şey azizim... Bunu bu şehir özelinde söylemiyorum. Türkiye için söylüyorum. İlla bi çobanın bizi gütmesine gerek olmadan herkes kendi tedbirini alarak hareket etmeli. Yani illa yasak koyulduğu için değil yasak olmasa da herkes bilinçli hareket etmeli.