Konu
Birileri 2. dalga dan bahsediyordu değil mi?
09-06-2020, 12:17:17
#5
SAMATO
küçükçekmecede kanuni hastanesine gittim korona virüslü olarak çıktığımı düşünüyorum tekrar gidersem bu sefer road to morg