Ağır konuşmuş gibi olacağım fakat hafta sonu binlerce insan dip dibe ormanlarda,sahil kenarlarında takılıp mangal yaparak,
dışarılarda maskesiz,eldivensiz gezerek, hapşursa, öksürse kendisini sakınmayarak ortalığa bırakması, hem kendisini hem bizi oldukça riske sokuyor.
Böyle bilinçsiz,dikkatsiz,umursamaz olmaya devam ettiğimiz sürece, daha bir çok dalga gelebilir.. ben bunu haftalar öncesinde farklı bir konuda dile getirdim.
Her hafta sonu yasak gelecekti, sen yasak verip iptal edersen, halk aaa diyip dışarı çıkar..

Allah hepimizi korusun.