Temazsiz odemek istiyorum demeniz yeterli, bazilari anlamiyor telefon ile odeme yok falan diyor ama siz temazsiz cekmesini soyleyin



oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nfc ile nasıl ödeme yapıyoruz pos makinesiyle oluyo mu?
Telefonunuzun nfc destekli olmasi ve kartinizin temazsiz odemeyi desteklemesi gerek, ikisi de tamamsa karti okutur gibi telefonu okutuyorsun