Merhabalar arkadaşlar yeni actigim bir sitemde herşeyi ayarladıktan sonra adsense başvurdum ve ilk başvurumda onaylandı sitem şuan çok mutluyum genelde böyle büyük mutluluk yaşadığımda şansızlıklar art arda gelirler bakalım hayırlısı

Önceden actigim bir web sitemde corona başlarında 15 defa basvurmusumdur ama red aldım hep gizlilik politikasından
Sizde durumlar nedir adsense aldinizmi alıyor musunuz?