-evet hocam sürümfarkı olabilir. bunun için karşılama protokolünü değiştirdim.
-DB boyutu çok düşük. onla ilgili değil.
Ayrıca örnek veritabanı gzip iken şimdi winrar a dönüştü ve tekrar gzip yapamıyorum.
Boyut aşmıyor hocam. sql.zip şeklinde de yükledim, yine olmadı. Şuan en büyük sorunum örnek veritabanları gzip iken winrar oldu ve eski haline de getiremiyorum. yani nce gzip yapıp ondan sonra da yüklememe sorununu çözmem lazım.
Hocam Winrardan çıkarıp zip şekline çevir.Sunucuya gönder SSH bağlantısı ya da internet üzerinde herhangi bir komut çalıştırıcı shell ile Linux komutları kullanarak tekrar gzip şekline çevirebilirsin