Bu sene staj ben de yaptım banka hesabı çıkartırken reşittim ancak şöyle söyleyebilirim çıkartacağın hesapta eft-havale işlemleri 18 yaşına kadar kapalı oluyor ve ben herhangi bir öğrenci belgesi gibi bir şey götürmedim. Atmden 3k çekemesem bile velin ile birlikte içeri kısımdan alabilirsin büyük ihtimalle.