3faz 380v la çalışan bir makina 1 faz 220v ile çalıştırılır.
Hat başka hata alınmaz. Hat 1 tanedir. Kapalı sistemdir yapı olarak. Ama sen Fabrika olursun trafonu sen alırsın sana orta gerilimden hat verirler. O şekilde olur.
Güç verilmez. Verilen bişey değildir. Harcanan enerjiye GÜÇ denir.. Aktif , indüktif ve kapasitif olarak 3 çeşittir.
Çok sağolun bilmiyordum iyiki aydınlattınız sizin gibi engin bilgilere sahip insanlar olmasa cahil cühela gezecektik .