Üstatlar hayırlı aksamlar öncelikle..
Ben siteme bir popup ekledim siteye girerken gelen kücük pencere..
Her şey güzel oldu function dosyaları felan dogru.. fakat popup penceresinde çarpı butonu var ona basınca pencere kapanmıyor

bana 1 dakika zaman ayırabilecek var mı? çok hayıra girer