Hocam şöyle düşünelim. Nişan etkinliğinize gelip, enfekte olduğunu bilmeyen biri o sırada oradaki insanlara da bulaştırdı. Kuluçka süresi var, biliyorsunuz. Sonra farketmeden virüsü kapanlar farklı insanlara da bulaştırdı. Dünya kadar insan öldü şimdiye kadar. Bunu yaparsanız belki siz de bir kişinin ölümüne yol açacaksınız.
İşin dini boyutunu geçiyorum, inançlı mısınız bilemem ama şayet inançlı biriyseniz bu kadar uyarılara rağmen bir insanın ölümüne sebep olduğunuz için olacakları da biliyorsunuzdur. İnançlı değilseniz de toplum sağlığını riske edemezsiniz.
Akrabaların darılmasını mı tercih edersiniz yoksa insanların sizin nişanınız yüzünden ölmesini mi? Seçim sizin.
Kanuni argüman kısmına gelince izin almaya çalışın, zaten izin vermeyecekler. Gerekçeli kağıdı isteyene gösterirsiniz.