Sizin için önemli olan bu işin idari ceza yönü mü, sağlık yönü mü? Metrekareye göre insan hesaplaması yapılıyor, siz nişan yapacağım 20 30 kişi ceza yer miyim diyorsunuz. Kendinizi, sevdiklerinizi düşünmüyor olabilirsiniz ancak bu tarz toplanmalar sadece sizi değil hepimizi etkiliyor. Ben çocuklarımı kapı önüne, site içine çıkarmıyorum, işten eve evden işe gidip geliyorum, serbest günlerde uygun alanlar bulup, tüm tedbirlere uyuyorum ama ben bu sıkıntıları çekerken siz nişan organizasyonu yapıyorsunuz, sizce doğru mu? Yanlış anlamayın, naçizane eleştirimdir.

Bence karşı tarafa güzelce bilgi verin, bir aile büyüğünüz olayın vahametinden bahsetsin ve ikna etsin, yoksa daha dün bir ziyaret sonucunda 200 kişiye virüs bulaştığı haberini hepimiz okuduk, izledik.