Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ceza almaniz onemli deil hocam. Tedbir almaniz onemli. Sonucta sizin ve sevdiklerinizin sagligi soz konusu. Ceza olsun veya olmasin.

Yurt disinda ceza yok. cunku tedbiri kendileri aliyor herkes. Bizde umursamadigimiz icin cezalar söz konusu.

Hayirli olsun bu arada.
Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaç aydır televizyon izlemiyormusunuz hocam ? burdaki insanlar sıkıntı olmaz derlerse buna göre eve o kadar insanı toplayacakmısınız ? Az mantıklı olun ya
Hocam teşekkür ederim yorumlar için benim amacım karşı tarafa bunu anlatabilmek anlatamıyorum.Yoksa toplanma taraftarı değilim.