Ceza almaniz onemli deil hocam. Tedbir almaniz onemli. Sonucta sizin ve sevdiklerinizin sagligi soz konusu. Ceza olsun veya olmasin.
Yurt disinda ceza yok. cunku tedbiri kendileri aliyor herkes. Bizde umursamadigimiz icin cezalar söz konusu.
Hayirli olsun bu arada.