Arkadaşlar kısmetse haziran sonu nişanlanıyoruz,nişan evde olacak fakat hemdem bizden hem karşı taraftan toplam 20 veya 30 kişi olucaz acaba koranavirüs sebebiyle ceza alırmıyız veya bir sıkıntı olur mu? Bu arada İstanbulda olucak.