Geçen bir yerde yazmıştım buraya da yazayım. Durumun A-b-c kişisi veya partisi ile hiç bir ilgisi yoktur. Bütün suç biz vatandaşlarda,halkta. Kimi getirirsen getir değişmez. Biz değişince diğerleri otomatik düzelir.
İnsanlar hak ettikleri şekilde yönetilir bizde bunu hak ediyoruz. Suçu başkalarında aramayalım. Biz insani olarak diğer milletlerden daha iyi olabiliriz ama mesele iyi olmak değil.
Yazdıklarımı başka yerlere çekmeyin lütfen ne dediğim gayet açık.