bütçeniz mac e yeterse alın ömür boyu kullaniin bence hocam ben maç düşünüyorum bi kaç seneye
Maclar çok pahalı
fiyat ve performans açısından masaüstü daha mantıklı bir tercih olacaktır diye düşünüyorum
Yanımda taşıyamamam dezavantaj olur.
Merhaba ben de yazılım için kullanıyorum aslında masaüstü bilgisayarlar hem daha uygun hem de daha iyi performans alabiliyorsun ama sürekli yanına taşıyamaman da bir dezavantaj oluyor ben laptop aldım sürekli yanımda her sıkıldığında çantamdan çıkartıp birilerini beklerken kafede vs yerlerde kodlamaları mı yazılımlarını hatalarıma devam edebiliyorum iş yaptığım insanlara projeyi gösterebiliyorum bilgisayarda hafif olduğu için taşımakta herhangi bir problem yaşamıyorum. bu amaçla kesinlikle laptop öneririm ben Macbook pro kullanıyorum. yıl olarak 2016 serisinin üzerini öneririm. Bilgisayar hem performans açısından çok güzel ekran kalitesi ses kalitesi yanında cabası zaten çok beğenerek kullanıyorum satacağım zamanda emin ol çok fazla zarar etmeden satabilirsin alacağın zaman da ikinci el almanı öneririm.
Fiyatları ortalama nedir?
Asus tavsiye ediyorum. Kendim de kullanıyorum. Tüm yazılım, tasarım, oyun işlerimi sorunsuz çalıştırıyor.
Asus nitro var kardeşimde gayet de iyi. Asus düşünüyorum zaten.
Bilgisayarın tavsiyesi olacağına inanmam ben. Yeni nesil olacak her ihtiyacını karşılar. Ben fiyatı açısından monster tavsiye ederim. i7 9. nesil var bir tane çok memnunum ama tasarımsal ve klavye kötü.
Fiyatları ortalama nedir?
Bütçeniz nedir? Detaylı bir bilgi verirseniz ona göre fikirler sunulabilir.
5.500-6.500 arası