capadocia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba hocam ben sizin gibi düşümüyorum. herkesin kafasın da bir projesi olabilir. emin olun bulduğun da çok daha yüksek rakamlara alıcı bulunabilir.
Haklısınız Hocam Ben şahsen r10 Platformunu hafife almıyorum. Eminim burada düşünen birileri çıkabilir, Ama sonuç itibari ile Nasip işi Allah herkesin gönlüne göre versin