hocam öncelikle allah bereket versin. yakında böyle bi eticaret işine bende giricem inşallah yüzümüz güler.

bildiğimiz kadarıyla her ürüne ayrı ayrı kesmeniz lazım. efatura firmanızı değiştirin eğer maliyetli oluyorsa.