Merhabalar, bakiye sistemli bir hesap satış sitemiz mevcut, şuanda sanalpos shopier ile sağlanmakta sitemize haftalık olarak 100 kez ödeme yapıldıysa her ödemeye ayrı ayrı yani 100 faturamı kesmemiz mi gerekir? Yoksa ödeme yapan 20 kişi varsa bunlarda toplamda 100 ödeme yaptıysa bunlara 20 ayrı faturada kessekde olurmu? Çünkü her gün yapılan ödemelere ayrı ayrı fatura kesmek aşırı maliyetli oluyor ve bunlara haftalık bakınca çoğu aynı kişiler. Niyetimiz her hafta yapılan ödemeleri ve kullanıcıları ayırıp kullanıcılara ayrı ayrı toplam tutar kadar fatura kesmek. Kişiler farklı olsa belki tek faturada toplamak sorun olurdu ama aynı kişiye fatura keserkende bu durum geçerlimi beni aydınlatacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.