EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ismaildondu; Teşekkür ederim. Ek olarak NS olarak da bir kayıt var?
Anlamadım NS olarak kayıt derken büyük ihtimal default amacıyla yapılmıştır uzun zamandır Domain Hizmetleri kullanıyorum Domain Hizmetlerinde anlattığım şekilde rahatlıkla yapabiliyorum