ekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@aquaweb; 20TL'ye satıyor 30TL vermene gerek yok
https://www.r10.net/account-amp-lisa...ap-satisi.html 30 a veriyorda 20 yi gormemiştim