Konu
ortalık çok mu durgun?
07-06-2020, 03:37:23
#1
ymazmustafa
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar, şu 1 2 haftadır sadece ortalık banamı durgun geliyor? ''edit: sıkıcı'' yoksa herkezmi öyle?