Nephiliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse beleş organik izleme atmayacağı için izlemeler doğal gelmiş o vakit. Ama o kadar izlemeye hiç yorum olmaması da garip?
Hem yorum hemde begeni gelmemiö ve hala artıyor anlamadım var bunda bi işte bakalım.