desweep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Menüdeki dış çerçeve yüksekliği biraz fazla geldi bana. Kurumsal çözümler kısmında da boşluk biraz daha arttırılabilir ve yazılar biraz yakın gözüktü. Haricinde hoş gözüküyor
Yorumunuz için Teşekkür Ederim.