Hotel sahipleri doğrusunu yapıyor. Ben onların yerinde olsam, ucaktan otele sonra tekrar ucaga gidene kadar kazık yememeleri için elimden geleni yapardım. Kazık yememeleri için de esnaf ve taksicilerle karşılaşmamaları lazım.

Hotel sahibleri müşterilerini koruyor.

Bodruma gittim 2 kez, tüm taksiciler mi terbiyesiz olur. Hepsi küfürbaz, insanı moralinini düşüren tipler.Tatile gidiyorum, karşılaştıgım tiplere bak. Cekemiyorlar tatil yapmamızı.