fairybarbara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uberi bile yasaklamış ülkeden bahsediyoruz. Kimsenin kalite diye derdi yok. Herkes parayı cebe indirme derdinde.

Bunun sonucları da ortaya cıkıyor işte..Fakirlikle..
Konudan çok fazla saptırıyorsunuz.

Biz de ülkemizde yapılan yanlışları, eksiklikleri görüyoruz hatta yurt dışında olan birinden daha çok görüyor ve hissediyoruz. Lakin burada sizin yaptığınız üzüm yemek değil bağcıyı dövmek.

Yanlışların düzeltilmesi, gelişmesi gereken şeyler için var olan gücümüzle bir şeyler yazıp çizip karalıyoruz. Konuyla ilgili yapıcı tavsiyelerinizi daha çok dinlemek isterim.