DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hollanda gibi cennet gibi güzelliğe sahip bir lokasyondan yüksek miktarda gelir ile bu sistem siz turistlerin işine tabii ki yarıyor. Çalışıyorsun 3000 birim para alıyorsun. Ülkemizde 21.000 birim para ediyor. Bizim göremediğimiz, hayal edemediğimiz tüm hizmetleri tek bir seferde alıyorsunuz çok güzel hoş oluyor tabi. Sizin yerinizde olsam ben de öyle düşünebilirdim. Lakin biz burada esnafın taksicinin ahlakı üzerinden değil gelen turistin ülkeye yararından ve bıraktığı döviz üzerinden konuşuyoruz. Ha derseniz sistem kötü ama taksici ve esnaf bu konuda çok üç kağıtçı bu yüzden ilçe belediyesi ve turizm bakanlığı ortak çalışma yaparak belirli testlerden geçirerek kaliteli ve kültürlü insanlara esnaflık faaliyet belgesi verse kaliteyi arttıran bir unsur olur eyvallah derim.

Not: Bu mesajım profilinizde Hollanda yazdığı için o ülkede yaşadığınız var sayılarak gönderilmiştir.
Uberi bile yasaklamış ülkeden bahsediyoruz. Kimsenin kalite diye derdi yok. Herkes parayı cebe indirme derdinde.

Bunun sonucları da ortaya cıkıyor işte..Fakirlikle..