Sigortacı veya bilgisi olan arkadaşlara bir sorum olacak ,
5 yıldır araç sahibiyim bunun ilk 2 yılı motor 125cc son 3 yıldır araba sahibiyim , bu ödeyeceğim sigorta tutarında ilk yaptırdığım zaman indirim olacacak önümüzdeki yıllarda vs dendi , bu sigorta her yıl artıyor indirim olacağına , kazam belamda hiç yok çok şükür ,zorunlu yaptırıyoruz fakat her yıl artıyor motor aldığımdan bu yana ödediğim tutarı yazacağım buraya
1. yıl : 730 (motor)
2. yıl 790 (motor)
3-5 yıl arası hep 800 arası 5. yılı yeni yaptım 870 tl küsür ödedim.En uygun sigortayıda sorgulatıyoruz bunlar çıkıyor.