Bizim ilçedeki ptt mi çok iyi bilmiyorum ama şubeye geldikten en geç 1 gün sonra getiriyor. Maşallah maşallah diyelimde nazar değmeyelim 😂
Öyle demeyin hocam kime nazar değmesin diyorsak 5 saniye yaşamıyor
Ptt kargo süreleri çok uzun bana 16 günde geldi kargo bide evde olmam rağmen avde yok diye şubeye göndermişler
Bende
gördüm evde yoktunuz
Olimpiyatlara hazırlanıyor çok şey yapma abisi.
Tamamda abi gelsin bi eve görünsün sürekli koş koş.