DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim ilçedeki ptt mi çok iyi bilmiyorum ama şubeye geldikten en geç 1 gün sonra getiriyor. Maşallah maşallah diyelimde nazar değmeyelim 😂
Öyle demeyin hocam kime nazar değmesin diyorsak 5 saniye yaşamıyor
omerylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ptt kargo süreleri çok uzun bana 16 günde geldi kargo bide evde olmam rağmen avde yok diye şubeye göndermişler
Bende gördüm evde yoktunuz
Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olimpiyatlara hazırlanıyor çok şey yapma abisi.
Tamamda abi gelsin bi eve görünsün sürekli koş koş.